pen sekoding

Gambar | Yana Samsudin Berkemban
Dalam filem Aku Masih Dara, Yana Samsudin, 26, menegaskan dia berasa malu apabila terpaksa berpakaian seksi dan berkemban semata-mata untuk menjayakan filem arahan Ahmad Idham itu.
Kata Yana:
keputusan itu dibuat selepas memikirkan wataknya sebagai gadis yang bermasalah dalam filem tersebut mempunyai mesej yang kuat dan bukannya untuk mencari publisiti murah atau mahu mengumpan penonton ke pawagam semata-mata. Sebaliknya, keputusan Yana menerima watak sebagai Aleeysa itu didorong atas keinginan untuk mencabar kemampuan bakat lakonannya.
“Penampilan saya dalam filem terbaru Aku Masih Dara memerlukan saya tampil sebagai gadis tidak bermoral dan seksi. Ia bukan bertujuan untuk meraih publisiti atau memancing penonton menerusi gadis seksi yang ditampilkan semata-mata. Ia adalah watak yang mencabar, menarik dan paling ‘hitam’ pernah saya jayakan,” katanya kepada mStar


Read more: http://bit.ly/gsqGl5