pen sekoding

Juliana Evans Akui Zizan Lelaki Idaman, Kami Kecewa Lagi

 

Tuesday, December 7th, 2010
juliana evans
Lepas sorang demi sorang artis pujaan kami dicuri hatinya oleh orang lain. Dulu Scha dirampas dari kami oleh Awal, lepas tue Diana Danielle ditackle oleh Syamsul, kini nampaknya aura cinta Juliana Evans sudah beralih arah kepada Zizan Raja Lawak. Hanya Lisa Surihani yang masih single and available.
Oh ye kalau anda terlupa, kami pernah suruh Zizan tackle Juliana Evans. Dan baru-baru ini, Juliana Evans mengaku yang Zizan mempunyai ciri-ciri lelaki idamannya. Tapi agak sayang kerana hati Juliana Evans masih belum terbuka untuk bercinta kembali. Masih luka akibat clash dengan Sam Bunkface dulu.
Kalau kami jadi Zizan, sudah tentu kata-kata Juliana ini kami akan jadikan “hint”. Nampak sangat seolah-olah Juliana nak suruh Zizan ngorat dia. Cuma selaku seorang gadis Melayu berkacukan omputih, masih ada sifat malu-malu lembu dalam diri Juliana Evans. Apo kau nak tunggu lagi Zizan? Peluang ada depan mata. Sila gunakan.
Saya memang selesa berkawan dengan Zizan kerana dia kelakar dan matang. Keserasian antara kami mula terbina sejak membintangi filem Hantu Bonceng. Saya tak nafikan dia menepati kriteria lelaki idaman tetapi buat masa ini, saya belum bersedia untuk bercinta semula.
Kata orang, ubat putus cinta yang paling sempurna ialah bercinta kembali. Apa kata anda?